Selasa, 9 November 2010

SNORKLING...............


Best ke snorkling?erm bagi aku biasa je,,,,x der la best mana pun,,,,nak tau sebab ape tak best sangat bagi aku??1st aku x suke sangat coz bile selam je,,,air masuk kat mata,,,pedih tau,,,,hihi,,,potong stim je bila nak tengok keindahan alam,,,,2nd yang menguatkan statement aku ialah just tengok dari atas je pon,,,bukan leh pegang terumbu karang tu dan yang paling aku tak suka kene pakai life jaket,,,rimas,,,,

  Tapi tak kisah lah tu pendapat aku jer,,,tapi kalau korang kata best,,,best lah,,tapi bagi aku kurang best,,,hihi,,,aku lebih minat scuba,,,,cam best kan???tapi aku pun tak pernah try lagi....kalau scuba baru la best,,,,dapat pergi kat dasar laut,,,,tengok keindahan dasar laut,,,uii,,,best nyer,,,,rasa nak bawak balik je tapak sulaiman tu,,,bela kat umah,,,hihihi....



 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan