Selasa, 9 November 2010

HAPPY BESDAY TO MY MUM........

Tanggal 7/11/2010 adalah hari bermakna buat aku,,,kerana hari tersebut adalah hari lahir ibu aku yang tercinta....walau terlambat update kat  blog ni disebabkan sibuk ngan rutin kerja harian,,,tapi aku sempat juga membuat ucapan kepada beliau walaupun melalui panggilan telefon,,,sedih gak x dapat balik kampung disebabkan kerja,,Al-maklum la hari tu jatuh pada normal duty aku,,,,,apa pun aku takkan lupa tarikh2 yang bermakna buat diri aku,,,cerita pasal mak aku ni kadang2 kelakar jugak bile di ingat,,,dari kecil sampai la ke besar,,,Dulu aku ni banyak sangat sakit kan hati dia,,,tapi bila dah besar ni dah boleh pikir menyesal plak,,,,dulu aku slalu bergaduh ngan mak ni,,,yela dulu aku ni nakal sikit,,,,sikit je mak,,,x banyak pon,,,,tu yang dia risau ,,,mak sapa tak sayang anak,,,betul tak???,,,nanti ko jadi mak atau bapak kau tau lah,,,hihi,,,,apa2 pon bile dah besar2 ni baru lah aku sedar mak aku ni sporting,,,boleh bawak bincang dan happening,,,,apa pon di kesempatan ini aku nak ucap selamat hari lahir buat ibu ku yang tercinta,,, along sayang mak,,,,muahhh,,,sory la mak gambar mak kecik je,,,nanti along tukar balik ye,,,,ni pon amik kat fb alia,,( adik aku),,,hihihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan