Rabu, 10 November 2010

JALAN JALAN CARI MAKAN..................

  
      Salam,,,,singgah jap kat blog ni,,,erm nak citer pasal apa eh??, Apa kata kita cerita pasal makanan kat sini,,,Just nak citer pengalaman masa makan kat restoran magga madu,,,Ubud ( Bali ),,,Menu dia amat unik dan berlainan dari masakan kat negara kita ni,,,Hari tu aku try menu "Nasi pecel Ayam Lele" dan aku try minum air "sekoteng"..apabila hidangan sampai aku pun terus menjamu selera,,,pergh sedap beb,,,lain dari yang lain,,,,memang ngam ngan tekak aku,, ( alahai bagi ape pun habis aku cekik,,,kecuali kayu n batu je) hehehe...biasa la lepas je makan masing dah tersandar kekenyangan,,,,
    Lepas je makan di sajikan dengan pencuci mulut,,,,,wah lengkap sekali...dan yang menariknya,,,,Bayaran nyer amat murah sekali,,,memang best,,,,TErbaeKK!!!





3 ulasan: